Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS MC 11-13 Februari 2022

Ja man behöver inte lägga så många kronor utanför kampanjerna så länge kredit utrymmet räcker. Gbit åt ena hållet och förladda revolut åt andra hållet, slarva med ett par presentkort.

Gäller bara att inte glömma minst en transaktion per månad om man bryr sig om bonus poängen.
Försiktigt med Revolut. Jag fick gå igenom en ganska noggrant kontroll efter sista GBiT värvan. De ville ha kvitto på varenda transaktion och förklaring varför det blev retur.

Använd annat kort är mitt förslag.

• Gilla
Reactions: hco
Försiktigt med Revolut. Jag fick gå igenom en ganska noggrant kontroll efter sista GBiT värvan. De ville ha kvitto på varenda transaktion och förklaring varför det blev retur.

Borde väl inte vara begränsat till Revolut utan vara samma risk för Gbit på Curve då?

Borde väl inte vara begränsat till Revolut utan vara samma risk för Gbit på Curve då?

Det här hänger jag inte med. Det är väl Curve som erbjuder Gbit då är det ingen risk att råka ut för nån gränsning hos Curve för att använda Gbit, eller? Menar du nåt annat?

Det här hänger jag inte med. Det är väl Curve som erbjuder Gbit då är det ingen risk att råka ut för nån gränsning hos Curve för att använda Gbit, eller? Menar du nåt annat?

Jag kollade min Revolut app nu (använder den väldigt sällan) och jag förvirrade mig nog med dess eget fysiska kort.

Om jag förstår Tamas rätt då så ligger faran i att använda Gbit för Revolut laddningar (double dipping) snarare än själva Gbit funktionen i sig.

Toppen