Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Mastercard på SAS.se! Boka senast 31 augusti!

Tobbe.O

Medlem
Just nu dubbla poäng! :)

"Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Bonuspoäng per 100 kr (normalt 20) och med Mastercard Premium får du 50 Bonuspoäng per 100 kr (normalt 25) när du bokar och betalar resan på sas.se. Erbjudandet gäller 20-31 augusti 2026."

Är detta en kampanj man måste signa upp sig för? Hittar ingen info nånstans och har inte fått något mail.

Ja NU ser jag! Tackar. Rörigt när de blandar kampanjer man måste anmäla sig till med sådana som läggs på automatiskt.

Ja NU ser jag! Tackar. Rörigt när de blandar kampanjer man måste anmäla sig till med sådana som läggs på automatiskt.
Personligen är jag väldigt störd över mail - jobb eller privat eller vad som helt - som har centralt innehåll som inte alls framgår av titeln. (Om inte allt får plats på en rad kan man sammanfatta som "höstens kampanjer" eller "och andra erbjudanden" eller något ditåt.) Jag anser att det är klart oprofessionellt att utforma mailkommunikation så.

Gjorde flertalet större biljettköp hos SAS under kampanjens sista dag (31/8) och ser att de står dragna i SAS Mastercard appen först dagen efter (1/9) och alltså inte räknas till kampanjen. Har det hänt någon annan?

Toppen