Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Mastercard mellan 16-18 februari 2017

Funkar det att betala CSN med kort?!
Som tidigare sagt, Yes!
Jag har dock haft problem, då denna typ av betalning går som "kontant" (förklaring jag fått från SEB som är utställare). För den typen av transaktioner finns en spärr på 10k (även ifall man har ett högre belopp som kreditnivå). Gick dock att fixa med ett samtal. Det står bara att betalningen är avvisad på CSNs hemsida, så det tog ett tag att luska ut vad problemet var (typ, skrev jag fel siffror, namn,etc.)

Som tidigare sagt, Yes!
Jag har dock haft problem, då denna typ av betalning går som "kontant" (förklaring jag fått från SEB som är utställare). För den typen av transaktioner finns en spärr på 10k (även ifall man har ett högre belopp som kreditnivå). Gick dock att fixa med ett samtal. Det står bara att betalningen är avvisad på CSNs hemsida, så det tog ett tag att luska ut vad problemet var (typ, skrev jag fel siffror, namn,etc.)
Men det ger fortfarande poäng, right?

Jag har inte fått mejlet, fick inte den förra kampanjen heller. Har inte heller i övrigt fått något erbjudande eller mejl från SAS MC.
Kan det vara något tekniskt strul? Någon som vet om det går att få tag i länken via kortets eller SAS guldsupport?

Har anmält mig. Tagit screenshot denna gång. Har ni som anmält er till denna kampanj fått något bekräftelsemail? Fick slutligen poäng på dec-kampanjen efter många kontakter. SAS angav slutligen tekn problem o poängen kom in för någon vecka sedan.

Toppen