Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

ÄNTLIGEN!

Screenshot 2019-10-22 at 12.16.01.png

Så fick även jag mina extra 3300p direkt efter en ytterligare kontakt med kundtjänst.

Extra bra poängintjäning denna gång efter att frun planerade sina inköp kring kampanjdagarna och noga dubbeldippade i SAS shoppen när så var möjligt.

Inte heller jag fick dubbla poäng den här gången. Har tålmodigt väntat på att korrigeringen skulle dyka upp efter att jag först var i kontakt med kundservice direkt efter kampanjen var avslutad. Ringde därför idag igen och redan några minuter efter avslutat samtal har jag nu 6572 Correction Campaign points registrerade. Så är det någon mer som fortfarande inte fått sina korrigeringspoäng är det nog dags att höra av sig igen.

Hej
Jag har inte heller fått mina poäng och mailade seb kundtjänst som svarade att jag inte anmält mig till kampanjen. Jag är 99,99% säker att jag gjort det då jag alltid klickar på ”anmälningsknappen” direkt och sen raderar mailet. Någon annan som varit med om liknande?

En annan fundering, varför behöver man eg anmäla sig till kampanjen? Borde väl räcka att man har kortet och betalar sin årsavgift, eller missar jag nåt?

En annan fundering, varför behöver man eg anmäla sig till kampanjen? Borde väl räcka att man har kortet och betalar sin årsavgift, eller missar jag nåt?

Så att färre EB poäng behöver betalas ut. Nu är det bara de som uppmärksammar kampanjen som får poängen, vilket helt säkert är färre än alla som har kortet.

Toppen