Arv
Medlem
Fick svaret att det "kunde ta ett tag"![]()
Fick svaret att jag skulle se dem dagen efter jag ringde. Nu är det 2 dagar sen och fortfarande inga poäng.
Fick svaret att det "kunde ta ett tag"![]()
Kom in igår med dubbla poäng.Jag har ett köp i fredags på 11500 kr och den står fortfarande som Reserverat Belopp
Övriga inköp har jag fått dubbla poäng på
Jag har liknande problem, men här tror jag det inte går att göra något åt då det är säljaren som valt denna approach. Nästa gång kör jag allt genom exempelvis Curve för att slippa dessa problem.Jag gissar att jag är körd men mitt köp på Amazon.de blev bokfört först den 2/10 och pengarna dragna den 3/10, fast de låg som reserverade den 29/9.
Bara att se sig surt om efter de poängen, eller?
Får kanske läsa på lite mera om Curve ändå... Har inte prioriterat det och inte orkat ta diskussionen hemma om ytterligare ett annat kort och tanken bakom detta...Jag har liknande problem, men här tror jag det inte går att göra något åt då det är säljaren som valt denna approach. Nästa gång kör jag allt genom exempelvis Curve för att slippa dessa problem.
Skippa diskussionen och skaffa ett gratis kort. Även om dom andra inte anvönder det så blir det mer poäng på de köp du gör.Får kanske läsa på lite mera om Curve ändå... Har inte prioriterat det och inte orkat ta diskussionen hemma om ytterligare ett annat kort och tanken bakom detta...
Jag blir mer och mer säker på att en dejtingsektion på BC skulle vara en succé "Mitt MasterCard, ditt Curve", "Låt oss dela på kortavgiften" eller allas favorit "Poängjägare söker fru/man"Får kanske läsa på lite mera om Curve ändå... Har inte prioriterat det och inte orkat ta diskussionen hemma om ytterligare ett annat kort och tanken bakom detta...