Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Alla betalningar över 3000kr på Betalo tar ju 2 bankdagar - om man lägger betalningen tidigt fredagsmorgonen, är pengarna framme på måndag då? (Har en del räkningar som måste vara betalda den 30:e dvs måndag nästa vecka - vill inte vara sen :p)

Last edited:
Tänkte som många andra betala räkningar med MC via Billhop denna helg. Hur ska jag göra för att få poängen. Om jag gör klart betalningen nu idag så står det att betaldatum är den 27e. Men är det när jag inne på billhop gör klart betalningen, alltså nu om typ 10 minuter, eller är det billhops betalningsdatum till MC som är avgörande?

Tänkte som många andra betala räkningar med MC via Billhop denna helg. Hur ska jag göra för att få poängen. Om jag gör klart betalningen nu idag så står det att betaldatum är den 27e. Men är det när jag inne på billhop gör klart betalningen, alltså nu om typ 10 minuter, eller är det billhops betalningsdatum till MC som är avgörande?
Jag har alltid betalat billhop under fredagen och alltid fått dubbla poäng. Om du väljer betalningsdatum som är så nära som möjligt så kommer pengarna att debiteras direkt.

Toppen