Jag har mitt SAS MC i curve och vet att polaren har lagt in hans Point Earner i Curve.Någon som testat att köra Curve med SAS MC och SAS PointEarner MC ?
Jag har mitt SAS MC i curve och vet att polaren har lagt in hans Point Earner i Curve.
Bör funk, men räkna med att du förlorar dubbla poäng på ditt Point earner.Men går att köra GBIT från PointEarner till sitt vanliga MC?
Menar du för att sedan köra GBIT mellan dessa två kort knutna till samma konto under helgen? Har inte provat men det låter ju lite intressant om det funkar.Någon som testat att köra Curve med SAS MC och SAS PointEarner MC ?
Mycket dålig idé.Men går att köra GBIT från PointEarner till sitt vanliga MC?
Mycket dålig idé.
Tänk noga igenom hela transaktionskedjan och vad som händer i varje steg. Då kommer också du förstå varför det är en dålig idé och sedan absolut aldrig göra så!
Jag har alltid betalat billhop under fredagen och alltid fått dubbla poäng. Om du väljer betalningsdatum som är så nära som möjligt så kommer pengarna att debiteras direkt.Tänkte som många andra betala räkningar med MC via Billhop denna helg. Hur ska jag göra för att få poängen. Om jag gör klart betalningen nu idag så står det att betaldatum är den 27e. Men är det när jag inne på billhop gör klart betalningen, alltså nu om typ 10 minuter, eller är det billhops betalningsdatum till MC som är avgörande?