Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Någon som inte fått inbjudan men lyckats blivit tillagd i kampanjen?
Tidigare har jag lyckats genom att meddela SAS MC i kortappen men inget svar nu.

Ja, muntligt, kontakta SAS eurobonus (ej SEB).
Nu har jag äntligen börjat få mail från SAS igen, oklart om det berodde på mailserverbyte från min sida eller att jag avanmälde & anmälde mig för prenumeration igen. Hoppas jag slipper krångla med att komma med i dessa kampanjer i fortsättningen nu.

Om det fortfarande är någon som inte fått original-mailet och inte fått hjälp via kundtjänst kom det en Sista-chansen-påminnelse i månads-mailet från SAS tillsammans med poängsaldo och blandad reklam..

upload_2019-9-18_15-40-4.png

100% korrekt. Kom ihåg att varje belopp ej får överstiga £1000 för att kunna använda GBiT med Curve.

Finns det ingen gräns för antal transaktioner eller totalsumma för GBiT sålänge varje belopp understiger £1000?

När jag läser Curves hemsida om GBiT så hittar jag ingenting förutom nedanstående, som jag förstår det då ska tolkas som ovan att det gäller per transaktion.

"With All Your Cards in One, it’s an easy fix. Go Back in Time lets you switch your card for purchases up £1,000 within 2 weeks"

Toppen