Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Eurobonus Diners Club 22-24 november 2013

Glenn E

Medlem
Glöm inte presentkort på COOP eller presentkort på ICA från en ICA handlare som tar Diners.
Har inte SAS presentkort?
 
Köp bara inte presentkort i butiker som ni inte regelbundet handlar i. Jag har diverse presentkort från "udda" butiker liggande i en låda sedan vi gifte oss 2007. Mina presentkortsinköp denna helg blir i vanlig ordning Coop och "bolaget".
 

Mikael

Medlem
Var det inte förr-förra året det var trippla poäng? (Det var tider det...)
Jag har för mig att det var dubbla förra året också.
 

Gotlander

Medlem
Shoppingweekend i Stockholm ? kombinera med avkopplande hotellvistelse | Diners Club

Den 23-24 november 2013 har Diners Club shoppinghelg i nyrenoverade och populära Täby Centrum strax utanför Stockholm. Under helgen kommer det att finnas extra fina erbjudanden i utvalda butiker för dig som handlar med Diners Club.

Dessutom finns vi på plats och bjuder alla våra medlemmar på dubbel espresso och fin paketinslagning.

Kombinera shoppinghelgen med en eller två hotellövernattningar på närliggande Täby Park Konferens & Hotell. Pris per natt 750 kr inkl frukostbuffé (priset avser två vuxna) Ordinarie pris från 890 kr.
Extrabädd till barn kostar 200 kr per natt, inkl frukost.

Kan ju vara spännande för den som ändå ska ut och shoppa julklapparna! :D
 

mry

Medlem
Men 23:e är man ju i Göteborg på en träff antar jag, eller har David ställt in den för har inte sett något tråd att anmäla sig till än ju.
 
Hur ska jag förhålla mig om jag tänker köpa grejer på nätet..
Ska jag handla på lördagen och hoppas på det bästa?
Det har väl varit problem tidigare år att pengarna inte dras förrän på måndag och då blir inte köpet reggad på dubbla poäng kampanjen.. Vad är era tips och erfarenheter?
 
Toppen