Senaste nytt

Dubbla poäng med Flying Blue ( AirFrance/KLM)

M@GNÜS

Medlem

hmm… möjligt all ordna för runt 85-102k då :p
Så 17st t&r typ LPI-AMS-CDG-WAW skulle ge 3060 poäng och fixa det…
Finns för 6079 så skulle bli dryga 103k. Sen går det att kombinera med billigare från WAW till andra destinationer. Så borde gå att lösa under 100k.
 

Hachans

Medlem
Tack vare kampanjen är nu Platinum inom räckhåll.

Utresan på min senaste flight tog mig till Silver. När jag kommer hem är jag nästan guld. I september slår jag över till guld. Sen får vi se vad pandemin vill, men om allt går som det ska så blir jag platinum innan jul. Kul mest boost, detta hade tagit lång tid annars och prospektet att ens komma upp i Platinum känts tufft. Men att bibehålla statusen borde gå. Kanske.
 

Sir Lemon

Medlem
Tack! Än så länge otroligt nöjd med mitt byte av allians. Med AF framförallt men KLM har varit bra att göra med.

Ända lilla solket i bägaren är att välja säte i planet bara gäller kortinnehavaren och inte medresenär. Hade sett fram emot att få välja bättre platser fritt på kommande flyg. Men man kan inte få allt.
Så småningom får du gärna bidra med en totalanalys av ditt val att vara hos AF/KLM. Tror att det skulle tillföra en del för oss som fortfarande hankar omkring hos SAS. :)
 

Osten

Medlem
Då var det dags igen, dock "endast" 50% extra XP 1 Januari 2022 - 30 Juni 2022.
"New 2022 measure: Bonus XP
For all members: enjoy a 50% XP bonus for any Air France or KLM marketed flight taken between 01 January 2022 and 30 June 2022.
We hope that 2022 will bring you new opportunities to travel again and discover new horizons with us.
Thank you for your continued loyalty."
Flying Blue
 
Toppen