Senaste nytt

Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.

Dragzone

Medlem
Nu kom mejlet om anmälan för dubbla poäng.
1625.jpg

Bra att det snart är dags! Mindre bra att jag helt utgick från att det skulle vara "samma" helg som det varit tre år i rad när man planerade och bestämde ett stort köp till fredag den 22/5...

För er med Iphones är ett tips att använda funktionen "Sätt in pengar" på erat apple konto i mobilen, det har funkat för mig tidigare att sätta in en slant på kontot genom mitt MC, sedan används dessa pengar primärt för att betala månadsvis för mitt Icloud abonnemang.

För er med Iphones är ett tips att använda funktionen "Sätt in pengar" på erat apple konto i mobilen, det har funkat för mig tidigare att sätta in en slant på kontot genom mitt MC, sedan används dessa pengar primärt för att betala månadsvis för mitt Icloud abonnemang.
Bra tips! Även om det (för min del) inte blir så mycket poäng då jag inte har så mycket iCloud spend. Hamnar väl i samma kategori som presentkort egentligen, jag brukar fylla på mitt Spotify med presentkort från Eurobonus shoppen.

Om jag inte är helt ute och cyklar så kan man även använda detta saldo för köp på apple.se
Man skulle alltså kunna ladda på lite för att köpa en dator/mobil senare.

Om jag inte är helt ute och cyklar så kan man även använda detta saldo för köp på apple.se
Man skulle alltså kunna ladda på lite för att köpa en dator/mobil senare.
Jag fyller alltid på kontot dessa helger. Det ska även fungera i fysiska butiker. Synd jag enbart handlar i deras butiker i USA. Det hade varit fint double dip hack om vi fick ha amerikanska konton. Fyll på US appstore med 40eb/100kr, handla sedan Appleprylar med Applecard och 3%CB. :cool:

Last edited:
Toppen