Senaste nytt

Dubbla poäng alla resor mellan 26 juni och 13 augusti

intuition

Medlem
Fick en mail-push om att de kör 2x poängen på alla resor. Som vanligt är erbjudandet "personligt", dvs även om det inte är troligt just den här gången kan andra personer ha fått något annat än jag. Man behöver alltså kolla "Mina erbjudande" och hämta koden där.

Erbjudandet gäller för obegränsat antal resor med SJs dagtåg och del i ligg- och 2 klass sovvagnskupé samt sittplats på nattågen. Erbjudandet ger också dubbla poäng på förbeställd mat. Dina SJ Prio-poäng får du efter resan. Gäller på resor mellan 26 juni – 13 augusti 2023. Köp från och med 15 juni. Kan ej kombineras med andra erbjudanden förutom vårt familjeerbjudande.
 

intuition

Medlem
Koden säger "dubbla poäng på förbeställda mat" och det ser ut som att bara 1kl kan förbeställa numera.
 
Jag köpte saker i bistron igår (ej förbeställt) och fick dubbla poäng, inkl. på.alkohol.
Härligt ju! Hade själv tänkt köpa räkmacka och vin på väg hem från Göteborg, men uppenbarligen hade de inte fyllt på. Riktigt tråkigt! De måste ju dimensionera sortimentet efter antal sittplatser! X2000 verkar alltid åka fullsatta.
 
Toppen