Vad är snålt mot tidigare?Cristoffer Cedergren skrev:Snålt mot tidigare sommarkampanjer.Klicka för att utvidga...
Borde nästan ha en FAQ i Curvetråden om det. Även om gränsen för 10K/24K gränsenTonton skrev:*inväntar 100 frågor om hur Curve och GBIT fungerar*Klicka för att utvidga...
Definitivt något som hade varit bra!gneken skrev:Borde nästan ha en FAQ i Curvetråden om det. Även om gränsen för 10K/24K gränsenKlicka för att utvidga...
Hur fungerar det med överföring till Revolut? Får man poäng trots att det räknas som kontantuttag?Tonton skrev:*inväntar 100 frågor om hur Curve och GBIT fungerar*Klicka för att utvidga...
McFace skrev:Hur fungerar det med överföring till Revolut? Får man poäng trots att det räknas som kontantuttag?Klicka för att utvidga...
Ironi gör sig dåligt i text...Tonton skrev:Förstår inte vad detta har att göra med Curve?Klicka för att utvidga...
Berglund skrev:Ironi gör sig dåligt i text...Jag är helt övertygad om att@McFacevet hur det fungerar.Klicka för att utvidga...
danielhog skrev:Jag vet inte hur jag ska anmäla mig för att få dessa mail, missar alltid från MC. Klickat i all marknadskommunikation jag kan via appen/hemsidan och allt via SAS, även ringt och frågat. Inget lokalt spamfilter heller. Någon med tips eller samma?Klicka för att utvidga...
danielhog skrev:Jag vet inte hur jag ska anmäla mig för att få dessa mail, missar alltid från MC. Klickat i all marknadskommunikation jag kan via appen/hemsidan och allt via SAS, även ringt och frågat. Inget lokalt spamfilter heller. Någon med tips eller samma?Klicka för att utvidga...