Senaste nytt

Dubbla nätter resten av 2024

Och där kom nätterna! Fick 2st, borde fått 4st, dvs. fick inga extranätter!
Av någon anledning är jag inte förvånad.
Blev ett mail till diamond-supporten som hittade de försvunna nätterna med en gång:)
Jag tycker diamond-supporten fungerar riktigt bra, de löser alltid mina ärenden snabbt och effektivt, men det känns som de ofta får jobba i uppförsbacke!

Blev ett mail till diamond-supporten som hittade de försvunna nätterna med en gång:)
Jag tycker diamond-supporten fungerar riktigt bra, de löser alltid mina ärenden snabbt och effektivt, men det känns som de ofta får jobba i uppförsbacke!
Att själv behöva hålla koll på att man få rätt spend på kortet, samt rätt antal nätter är rätt så uselt.
Man utgår ju ifrån att dessa saker ska fungera utan att behöva kontrollera allt.

Deras Platinum support är dock snabba på att svara. Men varje gång säger de att det nu ska vara löst och när man bor nästa vecka är det samma fel igen och man får höra av sig igen.

Man undrar ju hur mycket sådana ärenden de får hos kundtjänst, och hur många som går miste om poäng de har rätt till.

Att själv behöva hålla koll på att man få rätt spend på kortet, samt rätt antal nätter är rätt så uselt.
Man utgår ju ifrån att dessa saker ska fungera utan att behöva kontrollera allt.

Deras Platinum support är dock snabba på att svara. Men varje gång säger de att det nu ska vara löst och när man bor nästa vecka är det samma fel igen och man får höra av sig igen.

Man undrar ju hur mycket sådana ärenden de får hos kundtjänst, och hur många som går miste om poäng de har rätt till.
Tror det är väldigt många som går miste om poäng, nätter mm. De allra flesta har inte koll eller bryr sig helt enkelt inte, man bokar för att kampanjen låter bra för att sedan helt glömma bort den.
Vi som hänger här på BC är ändå en liten minoritet :)

...
Iaf min erfarenhet säger att det är typiskt för en viss sorts organisation och/eller ledarskap. Att "göra rätt" är inte längre viktigt, typ. Folk blir belönade och uppmärksammade för annat och att ha kompetens på hantverket blir oviktigt, ja rent av en belastning.
Jag kanske är överdrivet negativ men när en organisation kommer in i detta mönstret är det svårt att bryta.

Toppen