Jag hoppas att BW sakta men säkert fortsätter växa. Jag upptäckte nyligen att Radisson Blu Lund och Skrapan i Västerås numera är Best WesternYes det finns lågmärken, man får vara selektiv =)
Men finns en del dåliga Strawberry också utan de äldre.
Inget jag läst eller hört så tror inte det. Har dock ingen egen erfarenhet då jag endast varit Guld, varken lägre eller högre.Tillämpas soft landing på strawberry?
Isåfall har jag ju guld nästa period redan säkrad annars kanske det är värt att ringa och boka av och boka igen alla bonusnätter som jag har bokat för att tömma kontot..
Jag har gått från Platinum till Silver direkt. Så nej, ingen soft landing.Tillämpas soft landing på strawberry?
Isåfall har jag ju guld nästa period redan säkrad annars kanske det är värt att ringa och boka av och boka igen alla bonusnätter som jag har bokat för att tömma kontot..
Fast från 19 november kommer man som platinum kunna bibehålla ett extra år en gång per femårsperiod.Jag har gått från Platinum till Silver direkt. Så nej, ingen soft landing.
Jag kombinerar BW med cashback-portal, dubbelpoängskampanj och cirka 10-15% rabattkod. Och BW matchar status via e-post inom en timme efter ansökan och sedan får vi en bonus 500 poäng bekvämligheter per vistelse. Och BW-hotell är vanligtvis billigare än jämförbara jordgubbshotell. Men Strawberry är mycket bättre med gratis uppgraderingar än BW, så jag kommer förmodligen att använda den här kampanjen för att säkerställa behållning av status till 2026 och få lite mer kredit till Lifetime Strawberry Status.Personligen styr jag om mot Best Western och tar deras X2 poäng nu istället.
Priset vet jag, men ser inte tillgängligheten… så kan inte avgöra om jag vill avboka en vistelse för att frigöra poäng för en annan bokning eller inte.Jag ser inte att något ändrats. Om det är fullbokat så står det ”choose another date” och om det finns plats så står det ”you do not have enough points”.
Om du vill se priset kan du istället gå via profilen och ”book bonus night”
Jag har aldrig lyckats avboka bonusnatt online ändå, som om du ringer till kundtjänst kan du ju fråga innan du ber dom att boka av?Priset vet jag, men ser inte tillgängligheten… så kan inte avgöra om jag vill avboka en vistelse för att frigöra poäng för en annan bokning eller inte.
Men då är det antagligen fel på min profil, eller så beror det på att saldot är så lågt så att det ändå inte räcker till några rum (lite som M&M gjorde med awardsök), men kan inte minnas att det varit så innan…