ekf
Medlem
Poängnätter blir kvalificerande nätter from 19 nov…Fast just nu funderar jag på att boka bonusnätter och bli av med poängen som annars blir ogiltiga.
Poängnätter blir kvalificerande nätter from 19 nov…Fast just nu funderar jag på att boka bonusnätter och bli av med poängen som annars blir ogiltiga.
Kan ju boka om alla mina award nätter nu så kommer de räknas som dubbla stays. Det är ju faktiskt positivt. Eller finns det någon asterisk med minimalt text att dessa nätter inte gäller?Poängnätter blir kvalificerande nätter from 19 nov…
Poängnätter blir kvalificerande nätter from 19 nov…
Nej, men alternativet vore absurt, då jagar de bort deras mest lojala kunder. Då är det lika bra att lägga ner programmet.Er det bekreftet at dette også gjelder netter booket med "gamle" poeng, og ikke bare Spenn?
Det står i deras FAQ att det gäller bonusnätter samt bokningar som betalas eller delbetalas med Spenn. Därav antar jag att ”bonusnätter” är sådana som bokas för strawberrypoäng och inte Spenn.Er det bekreftet at dette også gjelder netter booket med "gamle" poeng, og ikke bare Spenn?
Har också gjort detta med några bokningar. De har många hotell som jag gillar, synd bara att de har en så låg lägstanivå, annars hade det varit ett program som varit värt att kika närmare på!Personligen styr jag om mot Best Western och tar deras X2 poäng nu istället.
Har också gjort detta med några bokningar. De har många hotell som jag gillar, synd bara att de har en så låg lägstanivå, annars hade det varit ett program som varit värt att kika närmare på!
Jag har inte sett något sådant. Men nu har jag hamnat i en limbo där mina avbokningar är genomförda, poängen är åter på kontot men hemsidan/appen säger att jag saknar poäng som täcker en ett enstaka rum. Hoppas på att det löser sig av sig själv över natten.Kan ju boka om alla mina award nätter nu så kommer de räknas som dubbla stays. Det är ju faktiskt positivt. Eller finns det någon asterisk med minimalt text att dessa nätter inte gäller?