Senaste nytt

Dubbla nätter med bokning i Hotels.com appen

Dawes

Medlem
Nytt erbjudande, extra stämpel och 30% rabatt. Procentaren är väl alltid tveksam men en stämpel är en stämpel
Kort om tid dock, detaljerna finns i bilden.
75f9a0ea2510aba293b5d1ad02b00947.jpg
f57d8e0d5612a7790ed82bd9d14d289c.jpg


Edit: kanske hamnade fel då det verkar vara 1 extra stämpel och inte dubbelt upp som rubriken säger?...
 

M.K

Medlem
B9006EEA-ED30-45D3-BF20-8F8937D3320B.jpeg


En extra stämpel denna gång för bokningar t o m i morgon 17.01.22. Passar bra med en tre nätters stay i mitt fall då jag med dessa fyra stämpar redan klarar mina 30nätter denna period för Gold.

Endast app bokningar så går ej att kombinera med annat.
 
Visa bifogad bild 125403

En extra stämpel denna gång för bokningar t o m i morgon 17.01.22. Passar bra med en tre nätters stay i mitt fall då jag med dessa fyra stämpar redan klarar mina 30nätter denna period för Gold.

Endast app bokningar så går ej att kombinera med annat.

Missat den. Tack @M.K
OT så tycker jag att hotels borde ha en eller ett par status levels över Gold..
B4220A75-8C44-4934-98CC-C4B9DF26AFFB.jpeg
 

M.K

Medlem
@SilverJonten hehehe galet.

Min period började för en dryg månad sedan och redan klar snart. Du förtjänar givet en nivå till men ganska nöjd själv med högsta nivå här med bara 30N.

Inte mitt förstaprogram detta ( men stadigt fler nätter i takt med att andra program devalverar bort sitt värde. Ref RADISSON). :D
 

Homer

Medlem
APPRWD28

Regler och villkor
Boka i vår app senast kl. 23.59 GMT 2022-08-14. Skatter och avgifter ingår. För vistelser mellan 2022-08-11 och 2022-10-31. Erbjudandet med dubbla Rewards gäller för de första fem nätterna i din vistelse (du samlar två stämplar för varje natt). Inte alla boenden deltar. Fullständiga regler och villkor för kuponger gäller.
 

intuition

Medlem
I det finstilta står det att koden gäller en bokning, Dvs man kan inte göra 5x 1 natt för 10 stämplar? Jag är lite nybörjare på hotels,.com koder, är det rätt uppfattat?
 

majoren

Medlem
Du kan använda den här kupongen för att samla dubbla stämplar med Hotels.com® Rewards under de 5 första nätterna av din vistelse. Du kommer att få en stämpel för varje återstående natt av vistelsen. Om du till exempel bor fem nätter så samlar du fem stämplar och vi lägger även till 5 extra stämplar på ditt konto (dvs. dubbla stämplar för de 5 första nätterna). Totalt får du alltså 10 stämplar för din vistelse. Kom ihåg att om du samlar tio stämplar så får du 1 bonusnatt*.

Reglerna är ganska tydliga. Gäller en bokning med dubbla nätter under de första fem nätterna.
 
Här är begränsningarna tydliga:


Du kan endast använda den här kupongen en gång och i sin helhet. Du kommer inte att kunna använda den igen, även om du avbokar din vistelse.

Kupongbegränsning per bokning: en bokning per boende och per Rewards-konto.

Kupongen är endast giltig för de 115 000 första bokningarna som görs av alla kunder som använder den här kupongen.
 

intuition

Medlem
Och är erfarenheten är att de faktiskt har implementerat regeln fullt ut?
Dvs om man applicerar koden på en andra bokning så ignoreras den?
 
Toppen