Senaste nytt

Dubbla extrapoäng i oktober

David

Medlem
Fick ett mail jag med.

Hej David
Från 1 oktober 2013 till 31 oktober 2013 kan du tjäna dubbla Extrapoäng på alla dina flygresor med SAS. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa.

Står inget om att det är för att jag rest mycket med dem på sistone och det är rätt förståeligt då senast jag krediterade en SAS-flight till EB var i januari. :)

Har inga SAS-flygningar planerade, men det kanske skulle bli en vända till BCN. :)
 
Denna hade passat mig då jag har en resa i plus till Asien bokad i oktober. Brukar få mail som detta efter alla andra av någon anledning fast jag är EBG.
 
Den där kampanjen ser riktigt intressant ut, hoppas verkligen på att få den. Kör ARN-EWR-ARN i Plus så hade varit trevligt med dubbla poäng :) Som @tomle skrev, hur ser länken ut?
 

Mikael

Medlem
Min länk innehåller inte mitt EB-nummer så jag ser tyvärr inte att det går att använda den till andra än mig själv. Den går till link.flysas.com, sedan ett antal långa parametrar som jag inte kan tolka.
Kanske har SAS tröttnat på att folk sprider länkar till erbjudanden som inte var tänkta att vara publika?
 

NotRyan

Medlem
Min länk innehåller inte mitt EB-nummer så jag ser tyvärr inte att det går att använda den till andra än mig själv. Den går till link.flysas.com, sedan ett antal långa parametrar som jag inte kan tolka.
Kanske har SAS tröttnat på att folk sprider länkar till erbjudanden som inte var tänkta att vara publika?

Kommer du till en ruta där du får mata in ditt EB-nummer, så är det bara att dela den.... :)

Mvh
/NotRyan
 
Toppen