Hotellkedjan Nordic Choice har drabbats av en virusattack som påverkar bokning och incheckning på hotellen.
It-attack: Nordic Choice drabbat av virus - DN.SE
It-attack: Nordic Choice drabbat av virus - DN.SE
Doctor-X skrev:Hann inte boka något innan hackerattacken. Hoppas verkligen de kör om denna kampanj, då det är mer eller mindre omöjligt att boka något via deras hemsida.Klicka för att utvidga...
PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Verkligen, hoppades det skulle vara löst tills idag sista dagen på kampanjen.Vill omboka och boka nytt med den här kampanjen för jobbet men det går inte att använda avtalskoden utan att vara inloggadKlicka för att utvidga...
Otroligt bra timing då långhelg i Mars hägrar. Tack Nordic choice!M.K skrev:Visa bifogad bild 124286Förlängd kampanj som jag förväntat. Tackar.Klicka för att utvidga...
Jag har inte fått något sådant mail, trots att jag bodde på två olika hotell under aktuell helg.taxvalp skrev:Vi som bodde på Nordic Choice under den kaotiska helgen har fått ett mejl med 50% rabatt på nästa vistelse t o m 28 februari. Snyggt!Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Jag har inte fått något sådant mail, trots att jag bodde på två olika hotell under aktuell helg.Klicka för att utvidga...
Fick också under eftermiddagen.taxvalp skrev:Vi som bodde på Nordic Choice under den kaotiska helgen har fått ett mejl med 50% rabatt på nästa vistelse t o m 28 februari. Snyggt!Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Mitt kom för en kvart sedan. De kanske använder samma mejlrobot som SAS? I så fall bör det komma senast julafton.Klicka för att utvidga...
Får väl ringa och höra imorgon annars, det är massa mailkonversation jag inte får från Nordic Choice som andra får, trots att jag har bockat i att jag vill ta emot email.zippan skrev:Fick också under eftermiddagen.Klicka för att utvidga...