Senaste nytt

Dubbla baspoäng

Jag har fått in samtliga dubbla poäng från Prag och redan dagen efter från LLA-flighten, men det verkar som om det enbart är extra poäng och inte baspoäng. Skulle det inte vara baspoäng?

SAS poäng.jpg

Aah så kan det vara...
Då blir det ett litet samtal till SAS imorgon för att fråga om jag är förärad även dubbla baspoäng mellan ARN-CPH/CPH-ARN på torsdag. Det skulle i så fall bli en riktigt fin månad. :D

Aah så kan det vara...
Då blir det ett litet samtal till SAS imorgon för att fråga om jag är förärad även dubbla baspoäng mellan ARN-CPH/CPH-ARN på torsdag. Det skulle i så fall bli en riktigt fin månad. :D

Och SAS har haft ett gäng galningar som har pendlat till Prag m.fl ställen som tokar den här månaden :)

Jag undrar om dom visste vad som skulle komma med de där kampanjerna?

Mvh
/NotRyan

Idag trillade det in 3750 BP för dubbelkampanjen på huvudstadslinjerna. Det borde blivit många fler men allt kunde ju inte bokas inom de givna tidsramarna.

Idag trillade det in 3750 BP för dubbelkampanjen på huvudstadslinjerna. Det borde blivit många fler men allt kunde ju inte bokas inom de givna tidsramarna.

Fick 7500 Baspoäng i kampanjen, TACK SAS..... :)

7500 Baspoäng i huvudstadskampanjen
64200 Extrapoäng i poängchallengen
50000 Fulbaspoäng i fasttrack to Gold

Utöver dom "vanliga" poängen för 23 flighter i oktober

Oktober har varit den bästa månaden någonsin..... Ja dessa poäng härrör huvudsakligen från oktoberresor... :)

Last edited:
Toppen