Var typ öken och typ ingen där förra vecka sa min polare som bor i Abu Dhabi.Har du några erfarenheter av Ferrari World? Jag har läst en del dåliga omdömen från framför allt Formula Rossa med timslånga köer. Vi har planerat ett besök där i början av juni så frågan är om det kan vara lite lugnare pga lågsäsong.
Frågan är om det är bra eller dåligt. Det bör inte vara några problem med långa köer då men samtidigt kanske det är tråkigt om det är dåligt med folk.Var typ öken och typ ingen där förra vecka sa min polare som bor i Abu Dhabi.
Ha en trevlig vistelse!Hehe, så sant. Tack för info i alla fall. Nu kanske vi törs boka utan att oroa oss för köer åtminstone
Jag var där i mars. Då var Formula Rossa stängd, vilket ju såklart var lite trist. Jag vet inte om det var därför, men det var tämligen lite folk, i princip inte några köer alls. Åkte GT challenge 4 ggr på raken t.ex.Har du några erfarenheter av Ferrari World? Jag har läst en del dåliga omdömen från framför allt Formula Rossa med timslånga köer. Vi har planerat ett besök där i början av juni så frågan är om det kan vara lite lugnare pga lågsäsong.