Senaste nytt

Du bor 1 natt, vi räknar det som 2

Hand upp den som trodde det skulle fungera felfritt! Bodde två nätter och fick Spenn samt 2 nätter istället för 4 ganska kort efter utcheckning. Chattade med dom och fick höra ”vi har haft en del problem med den här kampanjen” och att de la ett ärende på det. Vet inte om problem-svaret är ett standard-svar men tufft om de redan 3 dagar in i kampanjen har så pass mycket problem.
Eller brukar dubbla nätterna komma senare än ursprungs-nätterna och jag var för het på gröten?
Jag trodde deras IT problem var löste när deras fd IT chef, expert på virus, fick en ny tjänst.
file-20250213-17-ho30eo.jpg

Jag bodde 1-3 september , fick 2+1 natt vilket är lite konstigt
Hoppas att ett mail ska lösa det, har 10 bokningar till under kampanjen…
Svar: Vi har något problem med registrering av dubbla nätter. Vi felanmäler detta och återkopplar till dig när det är löst.

Nu däremot så har jag 3 nätter registrerade totalt på kvalificeringsperioden som började 1 september. Innan jag skickade in mailet hade jag 5 nätter (2 från Mastercard)
Sen ser jag nu också att räknaren för lifetime guld har räknats upp men inte platinum

Sen ser jag nu också att räknaren för lifetime guld har räknats upp men inte platinum
Jag bytte kvalperiod 1 september, ingen av de räknarna rörde sig en mm. Så min gissning är att de uppdateras löpande under medlemsåret om/när man uppnår guld/platinum igen. Tycker mig se spår av det från i våras, men mtp deras allmänt buggiga genomföring av bytet till spenn så har det inte varit tydligt för mig förrän nu. Funderar ordentligt på att avsluta mitt MC och bara lägga ner Strawberry helt och hållet, men har inte kommit till beslut än.

Jag bytte kvalperiod 1 september, ingen av de räknarna rörde sig en mm. Så min gissning är att de uppdateras löpande under medlemsåret om/när man uppnår guld/platinum igen. Tycker mig se spår av det från i våras, men mtp deras allmänt buggiga genomföring av bytet till spenn så har det inte varit tydligt för mig förrän nu. Funderar ordentligt på att avsluta mitt MC och bara lägga ner Strawberry helt och hållet, men har inte kommit till beslut än.
Jag nådde platinum 28 augusti och räknaren tickade aldrig upp då, hade då 5/8 LTG & 2/8 LTP och nu har jag 6/8 LTG & 2/8 LTP.

Funderar också på att avsluta strawberry men med jobbet jag är på nu så är det det smidigaste och billigaste alternativet så kommer fortsätta tills det ändras

Jag nådde platinum 28 augusti och räknaren tickade aldrig upp då, hade då 5/8 LTG & 2/8 LTP och nu har jag 6/8 LTG & 2/8 LTP.

Funderar också på att avsluta strawberry men med jobbet jag är på nu så är det det smidigaste och billigaste alternativet så kommer fortsätta tills det ändras
Såg att räknaren tickat upp idag, en vecka in på nya kvalåret.

Toppen