Senaste nytt

Du bor 1 natt, vi räknar det som 2

Håller med om att det är riktigt irriterande när kampanjer inte fungerar. Många bolag slarvar med genomförandet, utan att riktigt förstå hur mycket badwill det skapar. Ungefär som att gasa och bromsa samtidigt i bilen. Kostar massor att göra och allt som uppstår är friktionsvärme.

Med det sagt, just i ditt fall kanske inte dubbla kvalificerande nätter spelar så stor roll?
Nä, precis. inte för att egentligen skulle dra nån nytta av kampanjen egentligen. Men alla mina boknigar som jag behövde göra fram till sommaren hamnade precis under perioden för bokning på x2. Upptäckte faktiskt kampanjen efter jag hade lagt bokningarna. Så tycker mest bara att det var trist att inte kampanjen funkade fullt ut. Får se hur det blir nästa vecka.

Jag gjorde min första x2 natt tisdag till onsdag. Men eftersom jag blev uppgraderad på hotellet så föll x2 kampanjen bort från min bokning. Kundtjänst hävdar att det har gjorts en ändring på bokningen och är alltså inte gilltig för att få dubbla nätter.
Så blir man uppgraderad vid ankomst så har man inte rätt till dubbla nätter verkar det som.
Vilket skämt..
Bokade under tidigare X2-kampanj 2 nätter i januari. Uppgraderades av receptionen vid ankomst och fick 4 nätter.
Tröttsamt när man ska behöva bråka om sånt här….

Toppen