Senaste nytt

Driver ni med mig SAS?

trekker

Medlem
Bokat SAS Plus från Berlin till Stockholm via Köpenhamn. Skall enligt SAS ge fast track, lounge, prioboarding och mat och dryck ombord.

Fast track, de skrev fast track på biljetten. Dock godtog inte flygplatsen detta då SAS inte betalt för fasttrack.

Lounge, fick jag faktiskt.

Prioboarding, hahaha.

Ombord, endast kaffe och the serveras. Inte ens vatten kan man få. Är detta något slags dåligt skämt? Något att tugga på? Haha.

Nu ger jag nog upp det här så kallade flygbolaget.
 
Last edited:

GOTBound

Medlem
Bokat SAS Plus från Berlin till Stockholm via Köpenhamn. Skall enligt SAS ge fast track, lounge, prioboarding och mat och dryck ombord.

Fast track, de skrev fast track på biljetten. Dock godtog inte flygplatsen detta då SAS inte betalt för fasttrack.

Lounge, fick jag faktiskt.

Prioboarding, hahaha.

Ombord, endast kaffe och the serveras. Inte ens vatten kan man få. Är detta något slags dåligt skämt? Något att tugga på? Haha.

Nu ger jag nog upp det här så kallade flygbolaget.
Det var likadant förra fredagen GDN-CPH, endast kaffe eller te, även för de i Plus.
CPH-GDN kvällen innan, läsk, vatten kaffe eller te men ingen alkohol.

EDIT: Dock fastrack på GDN, men ingen lounge, vilket är helt enligt regelverket.
 
Last edited:

NotSas

Medlem
SAS är ju så fantastiskt och [INTE] på väg att bli lcc . Det fick man ju höra här om dagen på forumet när man skrev.

Men detta inlägg kanske censureras bort då man talar illa om SAS. Kanske hela tråden försvinner upp i rök. Gud förbudet att man talar illa om kära SAS här inne.
 

Taggen

Medlem
SAS är ju så fantastiskt och [INTE] på väg att bli lcc . Det fick man ju höra här om dagen på forumet när man skrev.

Men detta inlägg kanske censureras bort då man talar illa om SAS. Kanske hela tråden försvinner upp i rök. Gud förbudet att man talar illa om kära SAS här inne.
Du har aldrig besökt den här tråden eller? Drygt 457 sidor med saker som SAS inte är bra på eller har misskött eller allmänt missnöjda resenärer.

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra! | Sida 457 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
 
Vad duktig du är, inväntar likes från eliten?

Du verkar ha tagit tydlig ställning mot SAS, kolla bara på ditt namn. Frågan är varför du ändå ska ta diskussionen. Som @Taggen nämner så finns det en tråd om du tvunget måste skriva av dig om hur dåliga SAS är. Annars delar vi med oss av erfarenheter, bra eller dåliga, och då helst hålla lite godare ton. Riktigt tråkigt att läsa dina inlägg.
 

trekker

Medlem

Taggen

Medlem
Vad duktig du är, inväntar likes från eliten?
Nej, bara hjälpsam då du verkar uppleva att SAS inte får kritiseras på forumet och är orolig för att cencureras och att trådar skall tas bort så visar jag en tråd där det förekommer en hel del kritik mot SAS för att stilla din oro för att bli utslängd eller att dina inlägg kommer att försvinna om du skulle kritisera SAS.
 

LSH

Medlem
Åkte BCN-CPH igår och fick bra service. Först matlåda och dryck. Därefter kaffe och praliner. Och en tredje runda där en värdinna promenerade ner gången utan vagn och frågade om någon ville ha mer att dricka.

Finns det något konsekvent i det här? Arlanda? Flygningar kortare än x?
 
Toppen