mha321
Medlem
Vad får dig att tro att jänkarna inte gör det?Märkligt dock att jänkarna inte gör det![]()
Vad får dig att tro att jänkarna inte gör det?Märkligt dock att jänkarna inte gör det![]()
Man undrar om det resulterar i snabbare service och mer leenden från flygvärdinnorna.
Jag delar den här personens syn på dricks: https://www.metro.se/artikel/vi-måste-sluta-dricksa-på-krogen-personalen-gör-bara-sitt-jobb-xr
Enligt mig har dricksandet minskat rätt mycket även där. Sedan att de skinnar en på turistställen är en annan sak, dvs NY, där man ser 30% på notan.Typiskt djävla USA. Betala vettiga löner istället så folk slipper tigga ombord...... Gäller ju generellt på allt inom serviceindustrin i det landet.. .
Men det har samtidigt ökat i Sverige. I alla fall min känsla.Enligt mig har dricksandet minskat rätt mycket även där. Sedan att de skinnar en på turistställen är en annan sak, dvs NY, där man ser 30% på notan.
Oavsett dålig ide.
Att de lägger in dricksen i notan i Sverige?Men det har samtidigt ökat i Sverige. I alla fall min känsla.