Senaste nytt

Dream Deals

Fortfarande inget mail. Däremot fick jag en push notifiering med ett meddelande i club Carlson appen i morse. (som ccc)

Inget mejl, men hittade erbjudandet i appen. Hittar dock varken Filippinerna eller Thailand i erbjudandet. Är det så att vissa länder är exkluderade?

Inget mejl, men hittade erbjudandet i appen. Hittar dock varken Filippinerna eller Thailand i erbjudandet. Är det så att vissa länder är exkluderade?
Står i terms and conditions:

Only valid at Participating Hotels of Quorvus Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson, Park Plaza and Park Inn by Radisson in Europe, the Middle East, Africa and the Americas; and

Med andra ord inte Asien.

Fick det i morse, lite annorlunda formulerat.
Sökte på hotell i Prag men hittar inget billigare än det jag redan bokat för en månad sedan.

THE DREAM DEALS OFFER YOU’VE BEEN CRAVING IS FINALLY HERE!
Dream Deals has arrived and we’re offering our members a five-day head start! Book your getaway at any of over 500 participating hotels – more than ever before – and we’ll give you 30% off the booking price and throw in 2,500 bonus Gold Points when you book by December 3, 2017**.

As an extra bonus, all your bookings** count towards our other points offer too – keep booking with us to earn up to 120,000 bonus Gold Points!

Fick erbjudandet idag i appens inbox. Gick igenom mina kommande bokningar men ingen (av fyra) var bättre med superdealen... Suck.

Toppen