Jag anmäler mig, oavsett var kursen kommer att hållas. Reser gärna till CPH.
011430121 Medlem 5 Februari 2015 #11 Jag anmäler mig, oavsett var kursen kommer att hållas. Reser gärna till CPH. Last edited: 5 Februari 2015
agehall Medlem 5 Februari 2015 #12 SNIFF skrev: Vad går det hela ut på? Klicka för att utvidga... Läs det första inlägget den första tråden som det länkas till i första inlägget i denna tråd. Där står rätt bra vad tanken/syftet är.
SNIFF skrev: Vad går det hela ut på? Klicka för att utvidga... Läs det första inlägget den första tråden som det länkas till i första inlägget i denna tråd. Där står rätt bra vad tanken/syftet är.
G gilius Medlem 5 Februari 2015 #13 Jag kan anordna detta i våra lokaler i Lund, om det skulle kunna vara en idé. /g
SNIFF Medlem 5 Februari 2015 #14 Jag tycker det låter intressant! Är gärna med i Stockholmsområdet om datum passar.
Dr. Miles Expert 5 Februari 2015 #15 SNIFF skrev: Jag tycker det låter intressant! Är gärna med i Stockholmsområdet om datum passar. Klicka för att utvidga... Datumet är fixerat för min del. Antingen på lördagen 21 mars eller på lördagen 28 mars 2015. Alternativ både och om det blir på två platser.
SNIFF skrev: Jag tycker det låter intressant! Är gärna med i Stockholmsområdet om datum passar. Klicka för att utvidga... Datumet är fixerat för min del. Antingen på lördagen 21 mars eller på lördagen 28 mars 2015. Alternativ både och om det blir på två platser.
lillemannen Medlem 5 Februari 2015 #16 Jag kommer om det blir den 21 mars. 28 mars är början på påsklovet i Skåne och har dragit iväg med barnen. Jag kan ordna lokal i Malmö, beroende på hur många som är intresserade.
Jag kommer om det blir den 21 mars. 28 mars är början på påsklovet i Skåne och har dragit iväg med barnen. Jag kan ordna lokal i Malmö, beroende på hur många som är intresserade.
jsn Medlem 5 Februari 2015 #18 Jag är intresserad, och båda datumen fungerar fortfarande för mig. Stockholm/Uppsala är enklast för mig
Jag är intresserad, och båda datumen fungerar fortfarande för mig. Stockholm/Uppsala är enklast för mig
N nota bene Medlem 5 Februari 2015 #20 Jag är ev. Intresserad 21/3. Passar ju bättre för mig i Stockholm, och kan troligen ordna lokal på söder.
Jag är ev. Intresserad 21/3. Passar ju bättre för mig i Stockholm, och kan troligen ordna lokal på söder.