Senaste nytt

Dr. Miles Workshop i Stockholm: lördag 2017-MAY-06

Jo, jag misstänkte samma företag, men bra att få det bekräftat. Nu återstår starttiden så jag anländer vid rätt tidpunkt :)
Som det brukar att vara på BusinessClass, det finns infon om detta i första inlägget. :)
Datum: lördag 06 maj 2017
Tid: från kl. 13:00
Plats: Stjärntorget 1, vid Mall of Scandinavia i Solna
Antal deltagare: 20+

Ett annat bra alternativ är flygbussen till Järva krog (20-25 minuter) sen promenad 10 minuter så är du framme :)
Funderar på att åka direkt till Solna från ett besök på västkusten, och isf behöver jag parkering. Kommer jag in från Uppsala så tar jag tåget.

Jag kommer gärna om det finns plats.
Blir helt snurrig och tom när jag försöker sätta ihop vår första bonusresa :eek:

Om vi har mycket mat kvar på fredag på jobbet så kan jag ev ha med mig det om intresse finns och vi kan värma maten.

• Gilla
Reactions: jsn
Om du inte tar din egen bil, kan du också ta bilen från DriveNow från Arlanda till Solna, om du är medlem hos dem.

DriveNow har verksamhetsområde i en del av Solna så kan du lämna bilen runt Mall of Scandinavia.

Hur fungerar bildelning? DriveNow Car Sharing

Ett annat bra alternativ är flygbussen till Järva krog (20-25 minuter) sen promenad 10 minuter så är du framme :)

Hahaha, tack snälla för tipsen! Dock kommer jag köra direkt från Mellerud i Dalsland om jag tar egen bil direkt till WSen :) och även om vissa anser att jag flyger fram när jag kör så innehåller inte resan något kollektivt flygfärdmedel ;) Alternativet är att jag kör upp till Uppsala på fredagen och sedan tar pendeltåget in på lördagen. Återstår att se vilket alternativ det blir.

Ok - nu har jag fått tider på ett annat engagemang som krockar tidsmässigt med detta. Med andra ord: @NotRyan du behöver inte trycka ut en besöksbricka för mig då jag inte kommer kunna vara med denna gång. Hade sett fram emot en liten refresh på detta. Var med på en workshop för ett tag sedan och tycker det var informativt, engagerande och riktigt kul! Roligt att träffa andra från forumet också ... ni får ha en så bra och rolig workshop nu på lördag!

P.S. @Dr. Miles - nu får någon annan ta med sig ett gott te ... :)

Jag kommer gärna om det finns plats.
Blir helt snurrig och tom när jag försöker sätta ihop vår första bonusresa :eek:

Om vi har mycket mat kvar på fredag på jobbet så kan jag ev ha med mig det om intresse finns och vi kan värma maten.
Visst, skicka mig ditt tel.nr. Vad gäller möjlighet att värma mat så har vi inte det på den externa våningen :(

Toppen