Seq 001. Videokonferensen är även öppen fast vi inte startar förrän 13.00 :) Mvh /NotRyan
NotRyan Medlem 8 Mars 2014 #101 Seq 001. Videokonferensen är även öppen fast vi inte startar förrän 13.00 Mvh /NotRyan
jumbooze Medlem 8 Mars 2014 #102 Är det "bara live" eller är det någon som spelar in och lägger upp online?
airbus380.se Medlem 8 Mars 2014 #104 Jag missar detta idag pga jobb - hoppas det blir fler tillfällen...
Dr. Miles Expert 8 Mars 2014 #106 Ett stort tack till NotRyan som ornade lokalen och fika. Hoppas att det var begrippligt. Jag fick också lära mig en hel del.
Ett stort tack till NotRyan som ornade lokalen och fika. Hoppas att det var begrippligt. Jag fick också lära mig en hel del.
SeaPlanePilot Medlem 8 Mars 2014 #107 Detta var suveränt, har fått många nya idéer! Tack till alla som var där!
fcx Medlem 8 Mars 2014 #108 Ett stort tack till alla inblandade. Vi satt över fyra timmar och hann avhandla det mesta. Fick bra tips på att nå BAEC-guld, återstår bara att omsätta dem i praktiken...
Ett stort tack till alla inblandade. Vi satt över fyra timmar och hann avhandla det mesta. Fick bra tips på att nå BAEC-guld, återstår bara att omsätta dem i praktiken...
Christiansson Medlem 8 Mars 2014 #109 Vad var det för tips på att bli BAEC guld? Om det finns några standardsaker att tänka på vore det kanon att ta del av det.
Vad var det för tips på att bli BAEC guld? Om det finns några standardsaker att tänka på vore det kanon att ta del av det.
agehall Medlem 8 Mars 2014 #110 Skulle tro att det handlar om en kreativ routing till HNL under en rea.