Ja, det kan jag göra! För tillfället är det något galet med inloggningen till mitt ordinarie konto @Jakob Österberg så var tvungen att skapa ett nytt tillfälligtvis för att kommunicera. (Har lagt en separat tråd om det)@Jakob Österberg kan säkert förklara mer.
Så länge det är okej med @Jakob Österberg inga problem för mig.Finns det fortfarande plats på workshopen?
Yes, det finns plats för upp till 40 personer i lokalen så den begränsningen behöver vi inte oroa oss för. Däremot får @Dr. Miles bestämma hur många som han hinner hjälpaSå länge det är okej med @Jakob Österberg inga problem för mig.
Blev just bokad av jobbet på resa så tyvärr kan inte medverkaAbsolut om jag inte blir bortbokad
Alla har olika kunskapsnivå och många av deltagarna har varit med på förra Workshop därför kan ni säkert hjälpa andra om problemet/frågan inte är för komplicerat/d.Yes, det finns plats för upp till 40 personer i lokalen så den begränsningen behöver vi inte oroa oss för. Däremot får @Dr. Miles bestämma hur många som han hinner hjälpa