Senaste nytt

Dr. Miles Workshop i Göteborg: lördag 2014-MAR-22 kl. 10-15

Speciella önskemål eller allergier meddelas till mig senast fredag förmiddag. Kaffe/Te har vi tillgång till i vårt pentry.

Jeg er ikke så begejstret for ost.

Dr. Miles Har doktoren et godt tips til et program til søgning af oneworld awardpladser? Jeg har en Aadvantage konto men opretter gerne andre - det er meget rart lige at have en lille ide om hvordan man søger inden man får Dr. Miles Top Tips på lørdag :)
 

Dr. Miles

Expert

JacobGBG

Medlem
JacobGBG
SvartMjolk

Hej,
Kan man våga "uppgradera" er från Intresserad till Deltagare?

Hej Martin, jag har inte missat att följa detta! Frågan är dock, hur många anmälda finns det redan och vad kan anmälningsavgiften ligga på?

Anledningen att jag frågar är att det var tydligen en inplanerad middag med svärföräldrarna jag var tvungen att närvara vid. Så jag är osäker på om jag har möjlighet att stanna enda till kl 15. Så om det finns annan intresserad och ont om platser så är det bara fair att jag ställer denna till förfogande om det finns någon mer huggande spekulant.
 
Last edited:

SvartMjolk

Medlem
Hej Martin, jag har inte missat att följa detta! Frågan är dock, hur många anmälda finns det redan och vad kan anmälningsavgiften ligga på?

Anledningen att jag frågar är att det var tydligen en inplanerad middag med svärföräldrarna jag var tvungen att närvara vid. Så jag är osäker på om jag har möjlighet att stanna enda till kl 15. Så om det finns annan intresserad och ont om platser så är det bara fair att jag ställer denna till förfogande om det finns någon mer huggande spekulant.

Lite samma för mig! Jag jobbar och skulle, om jag deltar, behöva lämna tidigare tyvärr. Har försökt byta med kollegor, men inte många som är sugna att jobba 14-23 en lördag;)
 

Dr. Miles

Expert
För mig är det inga problem att ni lämnar workshop:en tidigare. Jag kan ta emot era frågor först så att vi hinner.
Det är trots att inte som seminarium, utan som fråga & svar i live.
 
Jag tror ingen är ledsen över om vi blir klara lite tidigare, och om inte så är det naturligtvis inga problem att gå tidigt. Jag kommer sända ut ett privat meddelande inom kort till er som anmält er. (Jag lägger därmed till JacobGBG )
 
Toppen