Senaste nytt

Djibouti Palace Kempinski

Efter att ha kollat upp en del Tripadvisor recensioner på hotellet, så verkar det vara ganska dyrt och inte prisvärt (Bra standard dock!)..

En recension helt utan minus känns mer som reklam än en recension..

Hade BC varit transperanta med att det är köpt innehåll så är det väl ingen fara.

Varför skriva det här som "nyhetsartikel" ? Ingen går ju på det ändå, samt badwill för BC. Å andra sidan så är jag här för forumet så det spelar ingen större roll.

Jag har så pass höga tankar om businessclass att jag utgår ifrån att den här artikeln är ett skämt. Annars biter ni er själva i svansen något brutalt. Det är det vettiga konsumentperspektivet som lockar hit människor=trafik=kapital.

Jag har så pass höga tankar om businessclass att jag utgår ifrån att den här artikeln är ett skämt. Annars biter ni er själva i svansen något brutalt. Det är det vettiga konsumentperspektivet som lockar hit människor=trafik=kapital.

Jag tror samma(hoppas). Det är ju inte ett helt vanligt semestermål och om meningen var att skriva en rapport med en annorlunda (roligare) vinkel så är den intressant.

Om det är landets turistbyrå som ligger bakom borde man legat lågt med att det är ett tillhåll för militärer. Militärer på hotell kan ju betyda att det är eländigt runt knuten ;).

Jag är ledsen men efter att ha läst denna så får jag gå in lite kritiskt, var kommer bilderna ifrån förutom rezidor?? Vilka är "vårt betyg"?

Allt var bäst och perfekt?
Även på underbara hotell har jag aldrig sett det rosa skimmret av sponsring utan alltid finns något som går att förbättra.

Var är nyanserna? Allt kan inte vara perfekt?Wow, mineralvatten på rummet! Imponerande och missa inte kronjuvelen:
Kronjuvelen i varje rum är förstås sängen, en king size-säng (eller två separata sängar) med läckra överkast och kuddar nog till att göra vilken som helst sultan glad.
Det klarar ju vilket norskt Quality-hotell som helst att leverera. Känns lite som en omväg att åka till Djibouti för att få...

Usch att de aldrig lär sig!! BC.se är inte vad det varit. :(

"... detta är den perfekta platsen för att betrakta tidvattnets olika faser och aktiviteten i hamnen lite längre bort i horisonten."

Toppen