agehall skrev:Jag vill bara påpeka att jag ALDRIG suttit i en riktig F-kabin. Det är något jag fortfarande har kvar att göra innan jag dör.Klicka för att utvidga...
Vad tycker du är en riktig F kabin. Plantyp. Bolag
Tror nog du skämtar med oss
agehall skrev:Jag vill bara påpeka att jag ALDRIG suttit i en riktig F-kabin. Det är något jag fortfarande har kvar att göra innan jag dör.Klicka för att utvidga...
Dr_Bkk skrev:Vad tycker du är en riktig F kabin. Plantyp. BolagTror nog du skämtar med ossKlicka för att utvidga...
Dr_Bkk skrev:Vad tycker du är en riktig F kabin. Plantyp. BolagTror nog du skämtar med oss Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Nu kommer väl en kritikerstorm mot mig men...Jag har just flugit med LH402 från FRA-EWR som var i en 747-400 med nya First men är inte alls imponerad. Jag har definitivt flugit bättre First med andra bolag....Nej, inte kan man motivera en prisskillnad mot business på ca 30000 kronor, det är LH First inte värt. Det är min åsikt. Reser United First om en vecka åt andra hållet. Skall bli spännande och se om det är bättre.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Hmm...definiera riktig F-kabin....vad gjorde Du i helgen?Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Hmm...definiera riktig F-kabin....vad gjorde Du i helgen?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Den posten skrevs för 1 vecka sedan, dvs innan helgens resa till Argentina.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Skulle vilja påstå att ett försök kan man alltid göra. I vissa fall släpps platser som bara ligger uppe en kort stund innan de bokas, alla kan ha tur att hitta en helt nysläppt plats.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jo, men det får man ju veta själv direkt genom sin seat alert hos EF..Klicka för att utvidga...
Jag har gått över till ExpertFlyer och jag är mest nöjd av hastigheten och just Seat Alert.agehall skrev:Jag kommer på mig själv med att använda EF mer och mer och KVS mindre och mindre. Jag tänker dock behålla båda.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Se till att ta dig till FRA i god tid. FCT kräver några timmar... Och boka LH-connections mellan ARN och FRA åt båda hållen.Klicka för att utvidga...