Senaste nytt

Diverse frågor om Singapore Airlines & The Private Room

NTA

Medlem
Berätta mer!

Skall muta dem lite, passerar där 2 gånger på 2 veckor. Och även troligen senare i höst igen
Varenda sort som serverats ombord finns i TPR.
Vet inte riktigt antalet, men har hört för något år sedan att man sparar ca 100 flaskor från varje sort och år.

Påtala det ganska snabbt under ditt första besök, så brukar det lösa sig.

Hörde även för några veckor sen att det planeras att bygga en riktig vinkällare i nya TPR. Så förhoppningsvis så flyttar godsakerna upp och är mer synliga.

Vad mer vill du veta? :)
 

squeezen

Medlem
Varenda sort som serverats ombord finns i TPR.
Vet inte riktigt antalet, men har hört för något år sedan att man sparar ca 100 flaskor från varje sort och år.

Påtala det ganska snabbt under ditt första besök, så brukar det lösa sig.

Hörde även för några veckor sen att det planeras att bygga en riktig vinkällare i nya TPR. Så förhoppningsvis så flyttar godsakerna upp och är mer synliga.

Vad mer vill du veta? :)
Blir att ta vara på detta råd på måndag.
 

Johans00

Medlem
Om jag ankommer till Singapore 23:55 i C och sedan har en flight vidare i F kvällen efter, kan jag då komma in i private room för lite kvällsmat efter första flighten?
 

NTA

Medlem
Ny TPR? När ska jag leta SQ F award för att få njuta av den?
Stämmer. Alla SQs lounger på T3 ska renoveras. Så finns inget datum vad jag vet när TPR ska vara klart. Hela renoveringen, businessclass loungen, F loungen, TPR och guldloungen ska vara klart ”mid 2021”
 

Johans00

Medlem
Om jag ankommer till Singapore 23:55 i C och sedan har en flight vidare i F kvällen efter, kan jag då komma in i private room för lite kvällsmat efter första flighten?
Ändrade min bokning lite, ankommer i C med SQ 11:50 och flyger vidare i F morgonen efter, kommer jag in i private room efter första flighten?
 
Toppen