Ubbe
Medlem
Tack! Jag har inte skrattat så gott på länge. Det blir säkert en jättebra affär att berätta om nån gång.Jodå! Precis köpt ett gäng nu
Tack! Jag har inte skrattat så gott på länge. Det blir säkert en jättebra affär att berätta om nån gång.Jodå! Precis köpt ett gäng nu
Om du tror att det är köpläge i Norwegian, varför köper du inte på dig?
Just nu när världen är som den är, skulle jag personligen inte investera i ett flygbolag. Framförallt inte i ett flygbolag som ständigt behöver ekonomiska tillskott.
Ja det finns mycket att skratta åt när det gäller NAX och BC, vid den tidigare nyemissionen var det nån som med en dåres envishet hävdade att det skulle bildas ett nytt bolag NAX2 som befintliga aktieägare skulle "få" aktier i........Tack! Jag har inte skrattat så gott på länge. Det blir säkert en jättebra affär att berätta om nån gång.
Är det köpläge nu?
Kronor eller öre?Knappast. Vänta tills de passerar 0,2 då börjar det bli läge![]()
Med det priset så är det väl inte en portfölj du har investerat, måste vara en koffert för att de skall bli någon vinst i kronor, du får nog avyttra dem för den 9 oktober för att göra en ev. vinst.Jodå! Precis köpt ett gäng nu