SAS_CPH_Lounge
Medlem
Det är inte ett dugg irrelevant eftersom det är det vi diskuterar. Finns det skäl för att välja bort Radisson Blu Mersin av andra skäl än hotellets kvalitet? Du säger att det har skett ett minskat kundflöde utan att förklara varför. Jag poängterar då återigen att hotellet är en udda fågel i aktuell kategori och att det måste beror på minskad efterfrågan. Jag har också gjort några kvalificerade antaganden vad detta kan beror på (räcker nog i och för sig med att läsa tidningen för att förstå detta).
Tyvärr Agö. Du får nog gå till sida 1 och börja om för du har tappat kärnfrågan helt.
Sedan skrev jag inget annat än att jag spekulerade lite om att ett minskat kundflöde kan/kunde vara en av orskaerna. Vore det så väl att mina spekulationer blev sanna och implementerade teorier skulle du få läsa i Aftonbladet redan till kvällen - " SAS_CPH_LOUNGE har avsatt Stefan Löfven och hans regering pga att SAS_CPH_LOUNGE spekulerade i om Löfven var komptent nog att driva ett land" men sådana drömmar likt Pojken med guldbyxorna hör (i Löfvens fall) bara hemma i spekulationernas värld.