Fredde18 skrev:När man fått mail från SAS om ändring i en Star Alliance award-bokning, vem kan tänkas gjort/valt ändringen som blev nya resultat? Resan är 30/11 2021 från Arlanda till New York LGA via London och Toronto (SAS samt Air Canada). Vår ursprungliga flight avgick 12:05 från LHR men den är inställd/borta från schemat så vi fick avgång 10:05 i stället. Men då har vi 30 min på oss på Heathrow (!!) eftersom vi landar in med SAS 09:35. Jag tänker bara att något system borde slå bakut när den lägger en sådan kort connection på en genomgående biljett? Jag hoppas att det finns möjlighet att ändra till AC 857 14:05 från London, även om den "blinkar rött" på United. Om inte "Tallin-Sveg" kan lösa det, kan jag ha nån framgång att kontakta Air Canada som ju faktiskt är "boven i dramat"?(Såg nu när jag panikar lite,att det finns en öppning med SWISS till New York på United-sök samma utresedag, med ca 1h eller 6h layover i Zürich. Kan ju vara ett option, men vi flyger dom hem och hade gärna provat nåt mer på vår "first business.")Klicka för att utvidga...