Kanske har missat...Men hur har det gått sen?![]()
+1 på detta @RollingStone . Vore kul att veta om allt löst sig !.. vore ju riktigt konstigt om det inte gjort det !..
Nej, till Tokyo fanns inte F tillgängligt för Eurobonus tyvärr. Var rätt så knapert med avgångar trots 11 månader tidig, men SQ släpper 355 dagar innan så gäller att hänga på låset.Blev det F även på SIN-HND/NRT? Håller med om att länken är mycket bättre!
Bokade om precis när dom införde detta och en av agenterna sade att dom tydligen haft lite problem och var mycket tydliga med om att verifiera att pengarna dragits ifrån kortet/kvitto skickats ifrån SAS, eftersom även om det var en ändring så bokades hela resan av om betalning inte hade registrerats inom 24h. Det kändes ju lite risky och hoppades på att SKIT inte hade varit med i utvecklingen..
Njut av SQ F..
Ingen vet, Thai har dragit in i princip alla awards. Någon skrev väl att de släpper en del en månad före, någon annan att det handlar om någon konflikt.Någon som vet om/När thai kommer släppa Business biljetter mellan Europa-bangkok? Hinner ingenting under jan-mars 2020 när jag tänker åka
Någon som vet om/När thai kommer släppa Business biljetter mellan Europa-bangkok? Hinner ingenting under jan-mars 2020 när jag tänker åka
Ingen vet, Thai har dragit in i princip alla awards. Någon skrev väl att de släpper en del en månad före, någon annan att det handlar om någon konflikt.
Jag har en resa planerad i mitten av juli där inget dykt upp trots F9 i first så väldigt öppet. Tidigare fanns då garanterat platser. Får se vad som händer. SQ nya Biz är ju hekt ok fallback som redan är bokat.Jag bokade Thai i veckan. First BKK-FRA, fanns en hel del C-klass också. Resa i slutet av augusti, så 80 dagar innan ungefär.
Om Thai bytt till att släppa senare, summer-black-out eller vad vet jag inte. Men samma dag som dessa kom upp släpptes en massa biljetter. Plingade till på många av mina bevakade resrutter.
Så nog finns det biljetter med Thai att boka. Men betydligt närmre avresedatumet.
Jag har en resa planerad i mitten av juli där inget dykt upp trots F9 i first så väldigt öppet. Tidigare fanns då garanterat platser. Får se vad som händer. SQ nya Biz är ju hekt ok fallback som redan är bokat.
Så detta kan tyda på vad du nämner om summer black out kanske.
Finns en del nu fram till mitten av juni sedan barskrapat typ.
Bokade den som enkel med SQ F i torsdags och då var det ingen betalningslänk, så måste vara ganska nytt.
Båda sade just det att om betalningen inte inkommit för ändringen så bokades hela resan av automagiskt, dvs. inte bara ändringen ..
+1 på detta @RollingStone . Vore kul att veta om allt löst sig !.. vore ju riktigt konstigt om det inte gjort det !..