Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Har booket en award ticket (american express compantion ticket) med følgende rute:
OSL-FRA-HND-SIN-AKL. Hører rykter om at Tallinn har strammet kraftig inn og at 2 stop i transfer zone nå er forbudt?
Flyr klasse X mellom HND-SIN med Ana og ønsker å forandre denne.
Har noen erfaring med dette, eller kan jeg bare glemme det?

• Gilla
Reactions: Gus
Har booket en award ticket (american express compantion ticket) med følgende rute:
OSL-FRA-HND-SIN-AKL. Hører rykter om at Tallinn har strammet kraftig inn og at 2 stop i transfer zone nå er forbudt?

Prova, men om du vill ha kvar både stoppet i HND och SIN och endast ändra kabinklass så tror jag du får nej (enligt rapporter).

Med svensk voucher har det inte varit ok att ändra en bokning som bryter mot regeln om max 1 stopp i Asien. Testa men du får troligtvis ett nej.

Jag skulle boka en SAS-award där det var C på utresan och Plus på hemresan och fick en poängkostnad av 90.000? Trodde det gick att boka mixed cabin och utnyttja FlyPremium högsta nivå men icke :(

Toppen