Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Ni som bokat bonusresor via telefon och eller hemsida och sen telefon den senaste tiden. Hur länge har ni fått vänta på att få biljetterna utställda och skickade på mail?

@Frukten @Vallfardaren Då är det bara bonusresorguden som ej vill mig väl. Har väntat en vecka nu.. Ringde i tisdags igen för att stöta på och då verkade förgående agent räknat fel på skatterna/avgifterna så den nya agenten fick fixa korrigeringen och skicka det på nytt för biljettering...

Fråga, jag flyger ofta till Taiwan med KLM (köp biljetter) men det går inte hitta några award biljetter dit med KLM. Senast fick jag boka till Hong kong och sedan köpa en biljett till Taiwan.
Någon som är flying blue medlem och vet om KLM släpper award biljetter till Taiwan ens?

@Frukten @Vallfardaren Då är det bara bonusresorguden som ej vill mig väl. Har väntat en vecka nu.. Ringde i tisdags igen för att stöta på och då verkade förgående agent räknat fel på skatterna/avgifterna så den nya agenten fick fixa korrigeringen och skicka det på nytt för biljettering...
Min erfarenhet är att agenterna suger och om du inte har fått de biljetterade till nästa dag är det bara att ringa in igen. Troligen har agenten gjort något fel.

Någon som är flying blue medlem och vet om KLM släpper award biljetter till Taiwan ens?
Awardfares säger att det finns. Nu är det ju dynamisk prissättning, men business för 85k finns iaf.

1764316582493.png
1764316582493.png

• Gilla
Reactions: PLZ
Toppen