Tänkte inte på det med dubbel open jaw. Men skulle definitivt försöka med 9 legs då de kan trycka in 10 om man behöver connections i Sverige.Ja, kan jag få igenom 9 segment så vore det ju perfekt. Med 8 blir det ju dubbel open-jaw och det är väl i alla fall inte tillåtet?
Då förstår jag. Vilken dag flyger du ut? Jag reser den 29 april, hem 4 maj.Bättre benutrymme på rad 30 så jag sitter hellre där
Kommer med största sannolikhet bli mina flighter som återkvalificerar till diamond.
Sitter dessutom alltid på A om det finns sådana säten lediga
Då åker jag tidigare både dit och hemDå förstår jag. Vilken dag flyger du ut? Jag reser den 29 april, hem 4 maj.
Det blev för mycket off topic i tråden om bokade award resor där det ena och det andra började diskuteras så den tråden innehöll massa saker som inte var relevant.Jag förstår och uppskattar att den vanliga tråden hålls ren från utsvävningar, men vad är tanken med denna tråd? Är det en ren slasktråd där utsvävningarna snudd på hamnar i /dev/null, eller finns det någon ytterligare tanke med denna tråd?
Som det är just nu så är denna tråd väldigt svår att följa och förstå vilka kommentarer som hör till varandra, vilka kommentarer som hör till vilket originalinlägg, samt var gränsen går mellan referenser till olika originalinlägg.
Om det finns ytterligare tanke så föreslår jag att börja varje ny batch med utsvävningar med en länk till det originalinlägg. Det skulle göra det mycket tydligare och enklare för min förståelse.
Jag anmäler min egen tråd och hoppas på feedback från moderatorerna![]()