Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

En kollega som bokat business award med sas säger det kostar för val av säte. Han är statuslös men ändå, ska det vara så?

Infördes för typ ett halvår sedan, utan status kostar det numera att välja säten, även i Business.
Hur är det sen vid check-in? Är det först till kvarn att välja plats, eller är det som med Finnair att man godtyckligt tilldelas ett säte och får finna sig i det?

Om jag har en bonusresa med sas i go, och det innan avresa dyker upp plus/biz bonusbiljetter, hur ändrar jag det smidigast? Är det någon kostnad kopplat till det?

Om jag har en bonusresa med sas i go, och det innan avresa dyker upp plus/biz bonusbiljetter, hur ändrar jag det smidigast? Är det någon kostnad kopplat till det?
Lyft luren till sas om du inte kan göra online. Och ja det kostar 750 kronor per person.

• Gilla
Reactions: Kii
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: LH
Kabinklass: First
Avreseort: GOT / ARN
Destination: BOS
Enkelresa eller Tur&retur: T&R
Antal poäng (per person): 125k
Skatter&avgifter (per person): 1900 kr
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Juli
Bokad: Juni/Juli
Hur hittades tillgänglighet: Air Canada
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: Ja
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 7

Dags att bränna poängen på en sista överaskningsresa i LH First med mor, uppdelat på 747-8 och A380!

GOT - FRA LH BIZ
FRA - BOS LH FIRST

BOS - MUC LH FIRST
MUC - ARN LH BIZ
Lite nyfiken på din bokning. Hur fick du till 747-8? Vad jag kan se flyger LH med A340-600 FRA-BOS och A380-800 BOS-MUC.

Toppen