Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Ringde Senator-linjen i Tyskland i kväll som på under 30 sekunder bekräftade 2 platser i business på rutten ARN-MUC-DEN-MUC-ARN. Alla 4 segment var otillgängliga online, fanns i ekonomiklass. Valde MUC för A350 över FRA med B747-400

Har du provat 350 business med LH innan? Jag har en resa om ett par veckor med den och det ser rätt trångt ut i kabinen

Visst 747-4 med 2-3-2 på nedervåningen är kanske ännu värre, men uppe så tycker jag den är rätt bra.

Har du provat 350 business med LH innan? Jag har en resa om ett par veckor med den och det ser rätt trångt ut i kabinen

Visst 747-4 med 2-3-2 på nedervåningen är kanske ännu värre, men uppe så tycker jag den är rätt bra.

Det blir min första resa. Det är väl ungefär som ombord A340-600/A330-300 skulle jag gissa. Men kombinationen med MUC och A350 gjorde valet enkelt, samt att denna anländer i Denver tidigare och hemma tidigare.

Det blir min första resa. Det är väl ungefär som ombord A340-600/A330-300 skulle jag gissa. Men kombinationen med MUC och A350 gjorde valet enkelt, samt att denna anländer i Denver tidigare och hemma tidigare.
Nu minns jag inte när jag senast satt i mittenraden på Lufthansa, men är det så här trångt mellan fötterna även i 330/340? Scrolla ned en liten bit

Lufthansa's mediocre business class problem bites on the A350 - Runway GirlRunway Girl

Yes, det är inget roligt. Jag undviker om jag kan, Lufthansa Business. Men denna gången blir det som det blir ;)
På denna bilden ser det ut som att även J och K har denna "footsie" config på 350, är det så?

Screenshot_20180825-222400.jpg

Toppen