Senaste nytt

Direktflyget Aten-Addis Abeba tar 7 timmar, men hemresan bara 4 timmar???

Förr så mellanlanda ET på väg till arlanda men inte när dom åker hem. Det kan ju ta lite till. Ibland Rom ibland var det wien, tror jag. Vet inte så noga då jag ofta sov. Gör dom det än så tar det lite längre tid

Tror de mellanlandar i Oslo på hemvägen. Ut är det direkt från Arlanda.

Stämmer, både Rom och Wien har använts historiskt

Nej, den flygs ADD-ARN-OSL-ARN-ADD. :)

Flighten TS pratar om har dock ingenting med varken ARN eller OSL att göra men OM det nu är så att man flyger ATH-ARN/OSL-ADD så siiiiign me up!

Det syns i alla system jag tittat i: ExpertFlyer, deras hemsida, ITA Matrix och verkar enbart röra Grekland. Eftersom det är en ny rutt för ET undrar jag om de helt enkelt inte matat in något konstigt i systemen.

Mystiken tätnar...

ath-add.png

Det första förslaget visar uppenbarligen rätt tid och den kommer från Resecentrumgruppen. Förslagen från Supersavertravel visar på 7h respektive 4h! Baserat på det skulle ju det kunna vara fel i någon källa som Supersavertravel nyttjar.

MEN... sista raden visar och returflighten som 4h och förslaget kommer från ... Resecentrumgruppen!?!?!?

Fattar inte riktigt hur detta hänger ihop :confused:

Förresten, lite off-topic, men den akuella dealen ger 100% intjäning till Aegean Miles+Bonus (bokningsklass T; går att se om man klickar sig vidare till Expedia). Positioneringsflyg till Aten bör man så klart fixa med Aeagen så man får segment hos dem. Detta kanske kan vara till nytta för någon som vill förnya sitt Miles+Bonus guldkort, nu när SAS Go Light inte längre är miles-intjänanade (till Aegean Miles+Bonus).

Toppen