Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Jag tolkar som detta gäller utöver det tidigare erbjudandet vi avhandlat i tråden?
Tveksamt, jag provade att registrera mig via länken och fick följande svar (jag har bokat bord via tidigare erbjudandet) - det verkar alltså vara samma erbjudande, och bara ett utökat sätt att nyttja det på.

03b50acc9e68f138a50733eb602c057d.jpg
 

bvs

Medlem
Lär inte vara samma.

Nya erbjudandet verkar ju fungera på samma sätt som coop/ica/nk-erbjudandet att det dras av automatiskt på fakturan om du äter på de nya restaurangerna, behövs inga bokningar eller liknande.

(2k för Centurion för övrigt)
 

MrRob

Medlem
Jag har registrerat mig för det "gamla" erbjudandet och frugan försökte precis registrera sig på det nya (som huvudkortsmedlem) och fick också att hon redan är registrerad..
 

bvs

Medlem
Såhär skriver Sauter själv på Linkedin

We continue the celebration of our new benefit Dining by Amex by treating our cardmembers to even more restaurant experiences. Our Platinum and Centurion members now receive a designated amount to spend at selected restaurants.

Bring a friend to dinner and find your new favorite dishes. Will you choose to visit Tranquilo in Gothenburg, MJ’s in Malmö, Kaskis in Turku or maybe Ekebergrestauranten in Oslo?

Keep an eye out in your mailbox and the Experiences App to see the full list of restaurants and to register for this offer.
Who will you bring to dinner?

De kan ju ha autoenrollat alla som redan nappat på boka bord erbjudandet av misstag (eller mening) är ju inte ovanligt att det blivit knas förut. Själv anmälde jag mig nyss till dagens erbjudande och efteråt till trådens orginalerbjudande och båda gick igenom.
 
Toppen