Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Var också på Griffin igår, allt var super och tog inte från grillen utan burgaren och steak frites samt burrata och korv med bröd till förrätt. Trevlig personal, kanske något snålt tilltagen dessert men väldigt god. Enda minuset är väl läget, trist utsikt.

Besök på Hasselbacken idag. Blev ett självklart val till förrätt och sen ryggbiff för mig och röding för sällskapet.

Allt mycket gott, och väldigt fin interiör på ett ställe i Stockholm. Oklart om jag kommer tillbaka, men skulle inte tveka en sekund om tillfället erbjuder ett besök.

20260708_182003.jpg
20260708_184756.jpg
20260708_193804.jpg

Hur har de lyckats få 2,8 i betyg på Google? Konstigt.
Googles betyg brukar vara helt ok indikator om det är många reviews. Hasselbacken däremot har väldigt få, så betyget dras ner av två enskilda betyg som båda har gett en stjärna. (Totalt sex betyg)

Jag har inte besökt ställen så kan inte säga huruvida det är bra eller inte, men uppenbart att två dåliga betyg säger väldigt lite.

Googles betyg brukar vara helt ok indikator om det är många reviews. Hasselbacken däremot har väldigt få, så betyget dras ner av två enskilda betyg som båda har gett en stjärna. (Totalt sex betyg)

Jag har inte besökt ställen så kan inte säga huruvida det är bra eller inte, men uppenbart att två dåliga betyg säger väldigt lite.
De dåliga betygen verkar vara relaterat tillbaka terrassen, och inte inomhus för middag. Men om personalen inte har koll där är det självklart inte bra

Toppen