ICA rabatten har väl sammanlagt kommit tre-fyra gånger redan?! Jag bedömer det som fullt möjligt att den dyker upp igen.Tror ni man vågar hoppas på ngn mer ICA-rabatt också eller var det en engångsgrej?![]()
ICA rabatten har väl sammanlagt kommit tre-fyra gånger redan?! Jag bedömer det som fullt möjligt att den dyker upp igen.
Scannade snabbt av ställen jag är intresserad av
Samma här, men lite osäker på hur man ska tolka erbjudandet. Är det så enkelt att det ingår valfri förrätt och likaledes valfri varmrätt (alt den senare i kombination med valfri efterrätt)?
Visst tolkar jag det rätt om man som huvudkortsinnehavare samt extrakortsinnehavare kan gå 4 pers per gång och få fri förrätt+huvudrätt?
Visst tolkar jag det rätt om man som huvudkortsinnehavare samt extrakortsinnehavare kan gå 4 pers per gång och få fri förrätt+huvudrätt?
Tolkat helt fel då - hade för mig jag läste huvudkortsinnehavare+1 gäst, extrakortsinnehavare+1 gäst. (Precis som på Pontus in the air).Håller inte med om den tolkningen. "Förmånen är tillgänglig en gång per Platinum-konto per period", står det i appen.
VillkorTolkat helt fel då - hade för mig jag läste huvudkortsinnehavare+1 gäst, extrakortsinnehavare+1 gäst. (Precis som på Pontus in the air).