Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Sjukt dåligt med tillgänglighet...
Så visst låter det fint med fri middag, men finns inga platser att boka.

Tilläggas att jag bor i Gbg och Stockholm kan jag bara på onsdagar någon/några gånger i månaden.
Jag var väldigt sen med att boka och fick då ta det som var kvar. Fanns betydligt bättre tillgänglighet första dagarna när erbjudandet kom.

Jag var väldigt sen med att boka och fick då ta det som var kvar. Fanns betydligt bättre tillgänglighet första dagarna när erbjudandet kom.

Jo, jag köper att man får ta vad som finns. I Gbg finns det bara ett alternativ. Att då Amex gör ganska mycket reklam för att de bjuder på middag kan nog irritera en del, då de upptäcker att Mr.P varit mer eller mindre fullbokat hela tiden.

Jag har inget emot begränsade erbjudanden där först till kvarn gäller. Men detta marknadsförs inte på det sättet, då kan jag reagera på att man inte kan få ett bord.

Jaja, jag har i alla fall lyckats äta en Amex-middag sedan de införde dem.

Jag försöker boka någon av de olika restaurangerna i Stockholm och den enda som har tid är Jacquelines på måndag och tisdag. Kommer det fler tider eller är alla restauranger fullbokade 3-5 dagar innan ?

Jag försöker boka någon av de olika restaurangerna i Stockholm och den enda som har tid är Jacquelines på måndag och tisdag. Kommer det fler tider eller är alla restauranger fullbokade 3-5 dagar innan ?
Det brukar vara svårt att hitta bord i slutet av en period. Gissar att många i sista stund vill använda förmånen.

Var på Tennstopet Grill i går kväll och det kändes som hela lokalen var full med Amexfolk. Vi var fyra och åt Kammusslor, Gambas, Halstrad Råbiff, Kalvschnitzel och Ceasarsallad. Rätt nöjda, pommesen kunde varit bättre dock.

1667579084839.png

1667579122661.png

1667579155543.png

1667579189187.png

Amex Platinum erbjuder varje år sina medlemmar att äta och få 4000 kr tillbaka på notan (2000 kr i Sverige och 2000 kr utomlands).
Är det per kort eller per konto?
Har man ett kort och ett extra kort, får man äta för totalt 4000 kr eller 8000 kr per år?

Tack för svar på förhand.

Toppen