Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Så har det varit tidigare också, tex på Villa Godthem var alltid löjromen slut just denna dag.

Tittar man på de olika alternativen nu finns det vissa varmrätter som kostar över 500 kronor, en gissning är att åtminstone några av dessa inte kommer inkluderas i erbjudandet eller råka vara slut just den dagen.
Jag som är blind då (eller inte läst villkoren så noga) jag har alltid fått det jag velat ha iaf. Det där med löjrommen råkade två vänner ut för när de var på Godthem. Den var "slut". Tycker man kan säga den inte ingår i erbjudandet istället...
 

Dawes

Medlem
Skulle ju vara trevligt om man kunde välja vad man vill från menyn och betala ett tillägg för de rätter som är "för dyra". Om man nu skulle vara sugen på störrom och hummer.
Rimligt, är väl det som är tjusningen med det andra erbjudandet (kreditering på fakturan) att själv kunna välja mellan en större middag eller ett gäng luncher om man så vill.
För oss som heller inte bor i människobyn så är ju detta med undantagna dagar ibland ett gissel. Vid arbetsresor gäller ju veckodagar men för nöje gärna helg och då är det mycket undantaget.
 

ticktockx

Ny medlem
För mig blir det nog Tennstopet Grill. Känns som att det är det som har mest value. Signalkräftor till förrätt samt entrecote till varmrätt
 
Toppen