Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Jag svarade bara på frågan jag citerade så vet inte riktigt varför du citerar mig här men någon har säkert nytt av informationen från appen även här på forumet :)

Jag förstår, jag citerade dig för att upplysa om att det är ett stående erbjudande upp till 3 gånger per år, utifall någon skulle tolka ditt svar som att det var ett engångserbjudande som löpt ut :)
 

Matore

Medlem
Den enda kampanj som finns just nu är äta för 1000:-. Bokade den 30/12 och rapporterar sedan hur det gått. Skulle tro att det andra erbjudandet med 2-rätters (som ansågs vara värt Max ca 2000:- beroende på vilken måltid man väljer) återkommer strax efter nyår igen när den gamla kampanjen är över. Notera också att man gm Platinum får guld-medlemskap på Brasseriegruppen, vilket ger viss rabatt hos dem.

ja jag menade den som man får äta 2 rätter på vissa restauranger.Jag är inte Platinum idag men funderar på att bli (har redan invite från sambo :) ), och amex gör ju reklam för just detta erbjudande nu i SvD bland annat. Så konstigt om man inte kan utnyttja det.
 

Sir Lemon

Medlem
ja jag menade den som man får äta 2 rätter på vissa restauranger.Jag är inte Platinum idag men funderar på att bli (har redan invite från sambo :) ), och amex gör ju reklam för just detta erbjudande nu i SvD bland annat. Så konstigt om man inte kan utnyttja det.
Det erbjudandet kommer 3 ggr/år och gäller för två personer. Just nu har den förra perioden just gått ut och vi väntar på nästa period som jag tror är att vänta rätt snart efter nyår. Fram till 31/12 finns ovan beskrivet erbjudande om 1000:- rabatt på notan på i appen angivna restauranger.
 

micke

Medlem
Nästa period börjar 17/1 och varar till 17/3 enligt senaste mailutskicket. Förra gången gällde det dock bara söndag-torsdag så jag antar att det är likadant nu. Värt att ta med i beräkningen iallafall.
 
Ännu inget nytt erbjudande...
Skärmavbild 2022-01-21 kl. 11.28.02.png
 

Dawes

Medlem
Aha, trodde erbjudandet uppdaterats med tanke på skärmdumpen ovan där datumen var nya. Men kollade i min egen app just nu och där stod det ej tillgängligt.
Jag hade helt missat att det skulle dra igång den 17/1 men det brukar ju alltid mailas och blinka till i appen, osv, men det är helt tyst i alla kanaler.
 
Toppen