Terminal 5 är ganska trevlig. Det går att överleva utan lounge.
Concorde Founding Member 28 Augusti 2013 #12 Plane Food - Gordon Ramsay. Väldigt prisvärt och bra käk. Pundet är ju billigt också. Sen har du Lax och Caviar baren som är trevlig.
Plane Food - Gordon Ramsay. Väldigt prisvärt och bra käk. Pundet är ju billigt också. Sen har du Lax och Caviar baren som är trevlig.
dino_81 Medlem 28 Augusti 2013 #13 Tack för input! Låter som om det inte kommer att bli allt för svårt att spendera några timmar i T5.
H Hall Medlem 28 Augusti 2013 #14 Concorde skrev: Plane Food - Gordon Ramsay. Väldigt prisvärt och bra käk. Pundet är ju billigt också. Klicka för att utvidga... Det är faktiskt ett riktigt bra ställe oavsett vad man nu tycker om Gordons stil Som statuslös i OW hamnar jag där om jag skall åka BA från LHR (vilket det alltid blir om brittiska staten betalar, har de något kanonavtal månne..?).
Concorde skrev: Plane Food - Gordon Ramsay. Väldigt prisvärt och bra käk. Pundet är ju billigt också. Klicka för att utvidga... Det är faktiskt ett riktigt bra ställe oavsett vad man nu tycker om Gordons stil Som statuslös i OW hamnar jag där om jag skall åka BA från LHR (vilket det alltid blir om brittiska staten betalar, har de något kanonavtal månne..?).